Bucuresti: Saint Anthony Square (Piata Sfantul Anton)

Old Town Tour
Tourist Attractions
București
    Bucharest Old Town Tour
    Atracții Turistice București
    București


 

 

Cetatea lui Dracula (Curtea Veche)
Cetatea lui Dracula (Curtea Veche)
Cetatea lui Dracula (Curtea Veche) / Dracula Fortress (Old Princely Court)

 

Pe locul unde între 1458 – 1459 Vlad Ţepeş (Dracula) a construit “Cetatea Bucureștilor”, se afla ruinele Vechii Curți Domnești care în perioada sa de maximă extindere, ajunsese la peste 30.000 m.p. […..] / On the location where between 1458 – 1459 Vlad the Impaler (Dracula) built “The Fortress of Bucharest”, are the ruins of the Old Princely Court that in the period of maximum expansion has more than 30.000 sq.m. […..]

 

Străzile din Centrul Vechi
Străzile din Centrul Vechi
Străzile din Centrul Vechi / Old Town Streets

 

Cele 48 de străzi din Centrul Vechi, împreună cu cele trei intrări, trei pasaje și cinci piețe sau piațete, reprezintă punctul 0 al distracției din București, fiind foarte animate, în special seara și noaptea. […..] / The 48 streets of the Old Town, together with the 3 entrances, three passages and five squares or small squares, represent the point 0 of Bucharest entertainment, being very animated, especially in the evening and in the night time. […..]

 

Biserica Sfântul Anton (Buna Vestire)
Biserica Sfântul Anton (Buna Vestire)
Biserica Sfântul Anton (Buna Vestire) / Saint Anthony Church (The Annunciation Church)

 

Cea mai veche biserică din București păstrată în forma originală, construită de Mircea Ciobanul (1545-1554; 1558-1559), și finalizată de fii lui, a fost locul de încoronare al principilor Valahiei timp de trei secole. […..] / The oldest church in Bucharest preserved in its original shape, built by Mircea the Shepherd (1545-1554; 1558-1559), and finished by his sons, was the coronation place for the kings of Wallachia for three centuries. […..]

 

Hanul lui Manuc
Hanul lui Manuc
Hanul lui Manuc / Manuc’s Inn

 

La ultimul caravanserai din Europa construit în 1808 pe locul unde era o parte din Curtea Veche, opreau caravanele venind din Occident spre Orient, pentru a schimba caii, a vinde produse și a dormi peste noapte. […..] / At the last caravanseray from Europe built in 1808 on the place where was a part of the Old Court, were stopping the caravans coming from Western Europe going to Orient, to exchange horses, sell products and sleep overnight. […..]

 

 

The Flowers’ Square, or Saint Anthony Square, as it was known in the old times, bears the name of the church raised here in 1735 by Petre, the son of Enciu from Serbia. The church served as the chapel for the Royal Jail. This area was part of the Royal Court that moved here in the 18th century (the new court received the name of “The Burned Court” after a fire that destroys it completely) and afterwards the empty place received the name of “The Inside Fair”. Both buildings (the Royal Jail and the Saint Anthony Church) were destroyed by the great fire in 1847 when almost one fourth of the Bucharest of that time was destroyed. The site where they were found is marked today by a cross and the coutour of the former church, placed in the garden near a block of apartments raised in the communist period. On the site of the block, on the right extremity of the square, there was a famous street, filled with shops, called Bazaca, named after an old inn, which connected Saint Anthony Square with the Great Square.

Piata de Flori, sau Piata Sfantului Anton, dupa cum era cunoscuta in vechime, poarta numele bisericii ridicata aici de Petre, fiul lui Enciu din Serbia. Biserica servea ca si capela pentru Inchisoarea Domneasca. Aceasta zona facea parte din Curtea Domneasca ce s-a mutat aici in secolul 18 (noua curte primeste numele de “Curtea Arsa” dupa un incendiu care o distruge complet) iar ulterior locul viran primeste numele de “Târgul din Lăuntru”. Ambele cladiri (Inchisoarea Domneasca si Biserica Sfantul Anton) au fost distruse de marele incendiu din 1847 in care aproximativ un sfert din Bucurestiul acelor vremuri a fost transformat in scrum. Locul in care acestea se aflau este marcat azi de o cruce si de conturul fostei biserici, amplasat in gradina de langa un bloc de apartamente construit in perioada comunista. Pe locul in care se afla azi blocul, in extremitatea dreapta a pietei de azi, exista o strada faimoasa, plina cu magazine, numita Bazaca, dupa un han care se afla aici in vechime, si care facea legatura intre Piata Sfantului Anton si Piata Mare.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Home Bucharest Dobrogea Moldova Walachia Transilvania